Quick breakfasts - ideas

8/29/2013

 
Śniadanie jest powszechnie nazywane najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia i całkowicie się z tym zgadzam. Gdy się spieszę i jestem spóźniona na zajęcia, zawsze je pomijam - i od razu robię się głodna. Zatem, gdy wiem, że muszę rano wcześnie wstać, zawsze staram się przygotować wcześniej składniki, by przygotowanie go następnego dnia było szybsze.
Oto kilka z moich śniadaniowych pomysłów, które są łatwe i szybkie w przygotowaniu. /
 
*Breakfast is commonly called the most important meal of the day, and I agree with this statement. When I'm in a hurry and I'm late for my class, I always skip it - and I'm usually getting hungry immediately. So when I know that I'm about to get up in the morning, I always try to prepare the ingredients earlier so I could make it faster the next day. 
Here are also a few of my breakfast ideas that are easy and fast to make.
 1. Zdrowsza wersja waniliowego puddingu z kaszą quinoa i orzechami włoskimi.
Przepłucz a następnie ugotuj kaszę (stosunek: 1 szklanka quinoa na 1,5-2szklanki wody) przez ok. 15 minut aż wchłonie wodę. W drugim garnuszku przygotuj waniliowy (lub inny) budyń na mleku. Zmieszaj kaszę z kilkoma łyżkami budyniu (smaczne zarówno na ciepło, jak i zimno). Dodaj na wierzch trochę orzechów włoskich. /

*1. Healthy version of the vanilla pudding with quinoa and walnuts.
Boil cleaned quinoa (rate: 1 cup quinoa to 1,5-2cups of water) for about 15 minutes until the water is gone. In other pot prepare vanilla (or any other) pudding on a milk. Mix together quinoa and a few tablespoons of pudding (both versions: warm or cold are tasty). Add some walnuts on the top. 
 
 2. Czekoladowo-miętowa kawa z bitą śmietaną i miętowym syropem.
Świetny dodatek do śniadania - ale niezbyt ,,fit". Oto 2 sposoby na przyrządzenie. 

a) Gdy macie czekoladowe lub czekoladowo/miętowe ziarna kawy: zmielcie je, przygotujcie kawę, dodajcie mleka i na górę bitą śmietanę z miętowym lub czekoladowym syropem.

b) Gdy macie zwykłe ziarna: umieśćcie je w młynku, dodajcie kilka kropel olejku do pieczenia o zapachu mięty i czekolady, zmielcie, przygotujcie kawę z mlekiem, a następnie dodajcie bitą śmietanę i syrop. /

*2. Chocolate-mint flavoured coffee with whipped cream and mint syrup.
A great adding for breakfast - but not so fit. :-) There are 2 ways to do it.

a) If you have chocolate or chocolate&mint flavoured coffee beans: blend them, prepare coffee, add milk, whipped cream and at the top a bit of mint/chocolate syrup.

b)If you have traditional beans: put your coffee beans in the blender, add a few drops of mint and chocolate baking oil, blend, then prepare coffee with milk, add whipped cream and syrup. 
 
3. Quinoa z jogurtem naturalnym i jagodami goji. /
 3. Quinoa with natural yogurt and goji berries.
  4. Agrestowa galaretka z bitą śmietaną. 
Lubię ją jako deser. /

4. Gooseberry gello with whipped cream.
I prefer it as the dessert.
 5. Owsianka z jabłkiem i cynamonem.
Ugotuj płatki owsiane (na wodzie lub mleku), zamieszaj z 1 łyżeczką brązowego cukru i dodaj odrobinę cynamonu. /

 5. Oatmeal with apple and cinnamon.
Boil oatmeal (using water or milk), mix with 1 teaspoon of brown sugar and a bit of cinnamon.
 6. Sałatka z tuńczykiem.
Ugotujcie makaron, zmieszajcie z tuńczykiem, dodajcie kukurydzę, pokrojonego pora, sól i pieprz, zmieszajcie z odrobiną majonezu. /

*6. Tuna salad with pasta.
Boil pasta, mix with tuna, add corn, chopped leak, salt&pepper, mix with a little bit of mayo.

A jakie są wasze szybkie śniadaniowe pomysły? /
And what are yours quick- breakfasts ideas?

Przeczytaj również

8 komentarze

  1. ale smakowite:) kawy z mięta jeszcze nie próbowałam hmm czas to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite i ciekawe pomysły :) muszę koniecznie wypróbować ten pierwszy - najbardziej mnie zainteresował! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mega apetycznie wygląda! Wszystko bym zjadła!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog :) będę wpadać tu częściej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. YUM!! I want them all!!

    COME TO VISIT OUR BLOG: http://cashmerecosmo.blogspot.fi/

    -J

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie i samo zdrowie - quinoa (bez glutenu), orzechy, goji . Doda energii i witamin na dobry początek dnia. pozdrawiam hardaska

    OdpowiedzUsuń
  7. na sniadanie owsianka w tygodniu, kiedy nie mam czasu na robienie nic rano, gotuje wieczorem. a w weekend albo kiedy mam na pozniejsza godzine kocham omlety- najczesciej owsiane, przez chwila zjadlam marchewkowy i byl wysmienity, jeden z najlepszych, jakie kiedykolwiek zjadlam :D

    OdpowiedzUsuń